U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstva kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Maratz d.o.o je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, MasterCard i Maestro metoda plaćanja, što znači da će institucija na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstva na račun korisnika kartice.
Postupak rešavanja reklamacija sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača ("Službeni Glasnik RS" br. 62/2014) kao i o odredbi Zakona o trgovini ("Službeni Glasnik RS" br. 55/10, 10/2013).
Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu.
Rok za reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 15 dana od prijema reklamacije.
Povrat robe se u tom slučaju vrši na naš trošak, a prijava ide u tri jednostavna koraka:
1. Pošaljite Vaš zahtev našem operatoru na adresu: maratz@yubc.net
Obavezno navedite sledeće podatke:
-ime i prezime
-email adresu
-broj fakture ili gotovinskog računa koji ste dobili sa robom
-poruku u kojoj ćete upisati razlog reklamacije
2. Artikle namenjene za povrat adekvatno spakujte kako ne bi došlo do oštećenja u transportu.
3. Nakon što oštećena roba stigne u naše prostorije i provere opravdanost reklamacije, ispravan artikal biće isporučen na Vašu adresu. Ukoliko artikal više nemamo u ponudi, biće izvršen povraćaj novca.
Zamena oštećenog artikla ide na trošak prodavca i vrši se preko odgovarajuće kurirske službe. Robu možete ostaviti lično u prodajnom objektu Maratz d.o.o.
Ukoliko želite da otkažete porudžbinu, morate na pošaljete email: maratz@yubc.net sa brojem porudžbine ili da pozovete na broj: 011/301-68-18.